איטום מרפסות וגגות מרוצפים

מהעבודות שנעשו ע"י אן איטומים ושיקום מבנים

איטום מרפסת או גג מרוצף נדרש מכמה סיבות: בנייה מקורית לקויה של הקבלן, בניית מרפסת חדשה בדירת קרקע או גג, ועוד.

לכל חומר תאריך תפוגה משלו. לעתים, על –מנת למקסם את האפקטיביות של החומר מבחינת יעילותו ומשך חייו יש לעבוד בכמה אפליקציות באותו מרחב איטום ותוך היצמדות בלתי מתפשרת להוראות היצרן. פעמים רבות הקבלנים מעוניינים לסיים את העבודה במהירות ו\או לחסוך בחומרים – מה שיוצר כפועל יוצא בעיות איטום בעתיד.

באיטום מרפסות וגגות קיימות מספר טכניקות ושיטות עבודה שונות. כל מקרה נשקל לגופו לפי כלל נתוני השטח ומהות העבודה הנדרשת. תמיד מומלץ לעבוד בצורה יסודית ושורשית, כלומר: לעבוד בכמה מישורים במקביל: פתיחת חריצת הריצוף והחיבורים בין הריצוף לקירות. חידוש רובה, איטום פריפרי עם סיקה–פלקס , מריחת חומר איטום של קירות המרפסת כולל טיפול במרזב או מפרט מרזב , בדיקת שיפועים לניקוז נכון של מים למרזב ומריחת המרפסת בחומר איטום פוליאוריטני שקוף מעל המרצפות.

איכות האיטום תלויה בראש ובראשונה בעבודת הההכנה המקדימה של התשתית בטרם ביצוע עבודת האיטום עצמה, וכן הקפדה על שימוש בחומרים מקצועיים מאיכות משובחת.

באיטום מרפסת או גג מרוצף משתמשים באן איטומים בטכניקה חדשנית של התזת פוליאוריטן טהור שקוף ומריחתו באופן יסודי על גבי המשטח. חומר זה אוטם ומבודד לגמרי את השטח ואינו נראה לעין. איטום זה מהווה פתרון מושלם, מקצועי וחסכני ללא צורך בפירוק רצפות והרכבתן מחדש הכרוך בזמן רב ובהוצאה כספית מיותרת.